wtorek, 22 września 2015

Baju baj – Anna Jantar


Baju baj – Anna Jantar
 

A było to rok temu to było w maju  G D
pachniał bez wzdłuż i wszerz w całym kraju  D G
a pewien pan miły pan z Amsterdamu
powiedział wprost ty moją bądź droga Anna!
a skoro świt ja i ty wyjeżdżamy
a mam swój dom tam gdzie są tulipany, a będziesz
tam mówił pan pierwszą damą
dlatego dziś mą musisz być moja Anno

ref.
Baju baj baju baj proszę pana!
Ja nie jestem taka pierwsza lepsza Anna!
Znam ten styl znam ten kit już na pamięć
Czego pan chce poskarżę się mojej mamie!

Lecz ten pan w oczach miał łzy prawdziwe!
a Ten łez sznur leciał mu w kufel z piwem
pachniał bez wzdłuż i wszerz w całym kraju
a on tak wciąż ty moją bądź droga Anną!

ref.
Baju baj baju baj proszę pana!
Ja nie jestem taka pierwsza lepsza Anna!
Znam ten styl znam ten kit już na pamięć
Czego pan chce poskarżę się mojej mamie!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz